€ 2.503,25

40 uur, Fulltime

Afdeling: Callcenter

Locatie: Heerlen, Nederland

Beschikbare functies: 2

Geplaatst: dinsdag 31 oktober 2023


Functiebeschrijving

PC Specialist Ltd begon in 2003. Het bedrijf begon als een kleine, op maat gemaakte computersysteemintegrator. De afgelopen jaren hebben we een enorme groei doorgemaakt. We zijn nu een van de grootste op maat gemaakte computersysteemintegrators die leveren in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Het hoofdkantoor van PC Specialist is gevestigd op 2 locaties aan de rand van Wakefield, West Yorkshire.


Momenteel hebben wij ca. 250 medewerkers verspreid over onze drie hoofdafdelingen, Administratie, Productie en Customer Care in het Verenigd Koninkrijk. Alle verkopen zijn via het internet en worden door de klant besteld.


Door onze aanhoudende groei zijn we in 2022 aan het uitbreiden en openen we nu een support center in Heerlen. Dit centrum zal erop gericht zijn ervoor te zorgen dat we onze klanten in heel Europa de allerbeste aftersales-zorg bieden. Het servicecentrum zorgt voor retourzendingen van de klantgarantie, de distributie van nieuwe producten en pre-sales/after-sales zorg via een meertalig callcenter. We verwachten in eerste instantie 5 tot 10 mensen te werven en in dienst te nemen, maar het servicecentrum wordt zo ontworpen dat het naarmate het zich verder ontwikkelt, tot 70 mensen in dienst kan nemen.

We zijn op zoek naar twee "Deenstalige Klanten Verkoop en Technische Support Adviseurs" om ons groeiende team in ons gloednieuwe callcenter te versterken. Er zijn uitstekende vooruitzichten voor de juiste kandidaten, die gelukkig zullen zijn en in staat zullen zijn om hun rol te ontwikkelen naarmate het bedrijf blijft groeien. De succesvolle kandidaten zullen toegewijd en ambitieus zijn voor zichzelf en PC Specialist Ltd.

Sollicitanten MOETEN zich op een woon-werkafstand van de locatie bevinden.

Werkuren en opleidingsplannen zullen in de interviewfase met succesvolle kandidaten worden besproken.

Ons bedrijfsethiek is om een ​​klantgerichte service te bieden. We doen niet aan 'cold call' of druk op onze klanten of potentiële klanten. Onze medewerkers voorzien hen van het beste advies op maat van hun individuele behoeften. Het doel van onze callcentermedewerkers is om efficiënt en effectief advies en ondersteuning te bieden.

HOOFDTAKEN:

  • Bied een professionele service aan de klant voor technische, verkoop- en trackingondersteuning.
  • Onderhouden van e-mailcorrespondentie met klanten.
  • Klantengegevens bijhouden op onze op maat gemaakte administratiesite door bestellingen, sub-orders en kredietnota's aan te maken en te wijzigen.
  • Verwerk betalingen en eventuele terugbetalingen indien nodig.
  • Indien nodig contact onderhouden met de productie- en administratieafdelingen.
  • Bewaken en rapporteren van klanttevredenheidsniveaus.

Vereisten

VEREISTE EIGENSCHAPPEN:

  • Basis productkennis van huidige componenten en inzicht in de manier waarop een pc wordt gebouwd en geconfigureerd.

  • Basiskennis van software & besturingssystemen.
  • Basiskennis van het opsporen van fouten binnen hardware en software.
  • Ervaring in klantenservice bij voorkeur via telefoongesprekken en e-mails.
  • Het vermogen om service/advisering af te stemmen op de kennis en vaardigheden van de klant.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Stipt, betrouwbaar, flexibel en gewetensvol
  • Het is essentieel dat je het vermogen hebt om te werken in een hoge druk en drukke omgeving en tegelijkertijd professionaliteit aan de dag te leggen.

Taalvaardigheid

  • Engels
  • Deens

Gewenste vaardigheden

GEWENSTE EIGENSCHAPPEN:

  • Productkennis van de huidige componenten en inzicht in de wijze waarop een PC wordt opgebouwd en geconfigureerd.
  • Uitgebreide kennis van computerhardware samen met een goede kennis van computerbesturingssystemen.
  • Bewezen staat van dienst op het gebied van foutdiagnose.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Ervaring met telefonische ondersteuning.
  • Het vermogen hebben om mensen van verschillende vaardigheden en bekwaamheden te adviseren.
  • Punctueel, betrouwbaar, flexibel en nauwgezet zijn.
  • Snelle en nauwkeurige toetsenbordvaardigheden.
  • Het is essentieel dat u kunt werken in een drukke omgeving onder hoge druk, terwijl u toch de vereiste professionaliteit aan de dag legt.
  • Beschikbaar zijn om in alternatieve diensten in te vallen wanneer dat nodig is na een redelijke opzegtermijn.
  • Interesse in de nieuwste technologie en games/software.

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Bedrijfskorting
  • Casual kleding
  • Bedrijfsevenementen
  • Gratis parkeren